Commercieel medewerker Binnendienst
Commercieel medewerker Binnendienst
(24 – 32 uur)
VAB staat voor innovatief comfort in de zorg. Daar zijn we heel gedreven in. Wij maken het verschil voor patiënten en zorgmedewerkers. Wij geloven dat zorg draait om mensen en dat medische producten moeten bijdragen aan de beste zorg. Dit maakt ons werk waardevol. Door de verbinding te maken tussen zorg en innovatie én door goed te luisteren naar zorgmedewerkers, ontwikkelen wij doordachte producten met als doel de zorg gebruiksvriendelijker en comfortabeler te maken. Zo ontwikkelen en leveren wij medisch meubilair dat hieraan bijdraagt. Van borstvoedings- en buidelstoelen tot warmtemanagement en multifunctionele commodes. Deze
unieke producten verhogen het werkgemak en maken medewerkers blij. VAB is sinds 2007 actief en gevestigd in Zwolle. Onze klantenkring bestaat binnen de Nederlandse gezondheidszorg voornamelijk uit ziekenhuizen. Binnen Europa werkt VAB met distributeurs. Daarbij werken wij samen met toeleveranciers uit binnen- en buitenland. VAB heeft een klein en gemotiveerd team, waar de lijnen kort zijn en er een informele sfeer is.
Als Commercieel medewerker Binnendienst vervul je een belangrijke rol binnen onze organisatie. Je bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en de schakel tussen je collega’s van de verkoop buitendienst en logistiek. In deze afwisselende functie, waar geen dag hetzelfde is, draag je bij aan de tevredenheid van onze klanten en waarborg je de kwaliteit waar VAB voor staat.
Wat worden zoal je taken:
– je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als per email
– je voorziet klanten van de juiste productinformatie
– je ondersteunt de verkoop buitendienst
– je stelt offertes op en zorgt voor de follow-up
– je zorgt ervoor dat, in samenwerking met logistiek, leveringen aan de klant volgens afspraak verlopen
– je verzorgt de aftersales richting klant
– je zorgt voor een correcte afhandeling van reparatie-, montage- en onderhoudsverzoeken
– je voert (klant)gegevens en afspraken in de geautomatiseerde systemen in en houdt
klantendossiers bij
– je doet overige voorkomende werkzaamheden
Heb je:
– Een afgeronde MBO+/HBO opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting
– Relevante werkervaring in een commerciële binnendienst functie
– Aantoonbare ervaring met het proactief benaderen van klanten (bestaand en nieuw)
– Ervaring met de gebruikelijke computersoftware en bij voorkeur Exact Handel
En:
– Ben je enthousiast en gemotiveerd
– Ben je ondernemend en initiatiefrijk
– Is klantgerichtheid je op het lijf geschreven
– Ben je oplossingsgericht en flexibel ingesteld
– Kan je goed zelfstandig werken
– Spreek en schrijf je goed Nederlands
– Heb je affiniteit met de gezondheidszorg
– Voel je je thuis in een klein team en een informele cultuur
Dan zou jij zomaar onze nieuwe collega kunnen zijn!
Dan zou jij zomaar onze nieuwe collega kunnen zijn!
Wat kan VAB jou bieden?
– Zelfstandige functie en uitdagende werkzaamheden bij een dynamisch bedrijf met korte lijnen
– Informele en prettige werksfeer
– Goede arbeidsvoorwaarden
– 24 vakantiedagen op fulltimebasis
– Aantrekkelijke pensioenregeling
– Mogelijkheid om je zelf te ontwikkelen
Geïnteresseerd?
Wij nodigen je graag uit om te solliciteren op deze functie. Mail je CV (inclusief adres en persoonlijke gegevens) en motivatiebrief naar onze P&O adviseur Rob van Puffelen of solliciteer via dijkstraenvanpuffelen.nl/vacatures
Heb je vragen, neem dan ook gerust contact met hem op (036-5405015)